tjobre

Igår gick det ganska hyffsat med plugget. eller, jag försökte iaf. Tror provet gick helt okej iaf. En trevlig överaskning när vi kom in i klassrummet var att vi itne hade några andra lektioner på hela dagen! o så var gulliga emma så gullig så vi fick åka biiil till stationen istället för att vänta på halv 1 bussen.

Jag åkte til solna c direkt för o köpa ett par termos (termobrallor) men såklart fans inte mi nstorlek i dom jag vilel ha, men min snyggjacka fanns kvar! :D så ja, nu är jag en skidjacka rikare^^
får se om ajg behålelr den eller inte, även fast det var rea så fick man byta.


o nu ska jag bli nyttigare, så köpte en pasta och jordgubbar idag till lunchen istälelt för massa choklad o sånt skit!
men får se om jag råkar svänga förbi o köpa en glass nånstans påväg till Tobbe?

Ikväll lägger jag in bilder både här o bdb antar jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0