tillbaka o utgång

Yes, efter en vecka i storlien så är jag tillbaka i sthlm. Veckan var helt okej o lägger väl upp lite bilder senare när jag orkat lägga in bilderna på datorn. fick iaf pussas med älgar, prata hemlisar och prova på längdskidor. och efter längdskidorna har jag förstått att min nacke inte alls är bra.. så ska ta tag i sjukgymnasten igen. Fan, mår fortfarande dåligt! :( så jobbigt att bara lite ont i nacken, elelr, mkt ont i nacken ska påverka än mer än bara ont i nacken. har världens huvudvärk och illamående. jaja. även fast jag kände av nacken ganska rejält på lördagen så blev den utgång med Emmi o hennes polare för o fira Sabina som fyllde 20!
Vi möttes upp vid Nivå o tog några öl sedan medans vi bestämde vart vi skulle dra vidare, o toxic blev det. Träffade bla matilda där:) otrodde jag skulle träffa Emma w men där hade jag lite fel:P
runt ett skulle Emmi vidare så då drog jag oxå, mötte Ted o Adam. När vi va nere vid tunnelbanan på centralen så kände jag att ja behövde en toalett, så vi gick o letade men dom var stängda på centralen så de fick bli donken.
sedan blev det en jävla väntetid i toalettkö, men ganska trevligt sällskap var det^^. sedan sällskap hem med ett gäng, så kom jag i säng runt 04.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0