pussy

Fysjutton, ångesten börjar komma lite smått.. Uch vad mkt det är nu! Hur ska man hinna? o jag känner itne en sekund för att göra nationella imrogon:( undra verklgien hur det kommer gå. Får ja be om ett mirakel?
Gjorde ett prov idag iaf som ajg låg efter med, skönt att få det undanstökat! men så på torsdag har jag ändå ett viktigt prov som jag iten har pluggat ngt till o de hinner jag ju inte idag. O imrgon kväll ska jag troligen på studentskiva.  ÅH. får väl se hur allt går..

Har iaf äntligen fått tid hos en sjukgymnast. Gick där förut men slutade av ngn anledning. Så nu ska jag börja träna på deras gym igen o få ett program av henne. ska bli skönt:) så kanske jag äntilgen oxå kommer igång me träningen:P



Jag är lite sugen på jordgubabr jsut nu.. lr mkt! fast jag såg faktiskt att vi ahde massa morötter i kylen. ska man ta o gå ner o köpa en dip? ;)
Eller helt strunta i det. igårkväll bakade jag o Tobbe chokladbollar som vi låg o åt i sängen samtidigt som vi kollade tv o pluggade (?)
Sen deckade jag..


Meen ja iaf. så fredag blir det bio(dubbeldejt), sen lördag troligen HarryBJames? o Då åker Tobbe till fjällen:( så får väl gå dit o dränka mina sorger..
Jävlig sur över att vi har påsklov på INTE samma vecka.:( suger!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0