onsdag

Är hemma idag från skolan som igår.. Men idag är faktsitk orsaken mest att jag vill vara snäll mot min syster. Det blev problem med hundarna så jag ville vara snäll o hjälpa henne. o Det är ju faktiskt min hund oxå. Men ändå så kommer Lorentz hem tidigare. jaja, altlid trevlig o få sällskap hemma:)

O jag har precis ätit en liten köttbit o en bit hårtbröd, efterso majg itne fick i mig mer än ett glas jucie till frukost. Men ojoj nu så väntar det godheter! känner att det ända jag va sugen på var kexchoklad. så jag bad Lorentz snällt att han skulel gå ner o handla. typ om ha nskulel köpa lunch elelr något eftersom vi itne har så mkt hemma helelr. Och yeees, jag fick honom att kolla i menyn till Lejon. Så nu ska han ner o köpa pizza och kexchoklad. OCH chips o dip! det var faktiskt inte mitt förslag även fast jag hade det i tankarna^^
Nu ska jag byta på mojje innan han komemr tillbaka, så började det tydligen en film klockan 14 som ska ses.

För övrigt så är jag lite förrvirrad....................... jag vet inget längre, allt försvinner ?
Jobbigt att känna att man inte kan lita på ngn längre.. vet inte äns om jag har anledning till det?
men jag är ju som jag är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0