Om jag är förbannad !?!

Jag vet itne hur jag ska gör, hur jag ska säga.
Jag förstår inte hur du äns har mage att uppträda som du gör. Kan du nogonsin tänka på någon annan än dig själv? Nej, itne så troligt. Fattar du itne att hon har det så grymt mkt tuffare än du. Det är hon som mår dåligt, itne du!
Nu känner jag igen det här från tidigare händelser men det ska jag förtränga nu..
Att sparka på den som ligger skulle man nästan kunna säga?

Jag har gråten i halsen även fast det itne är mig det handlar om här. det är bara det där jävliga du gör mot den här personen! När man haft sån taskig relation som vi alla har haft så kan man itne begära mkt mer, iaf inte straffa männikor för det, för att du råkade blir sårad. Men det handlar INTE OM DIG! För fan, tänk på någon annan nångång än dig själv! :@
o själv är jag så jävla feg för att jag är uppfostrad på det här viset.. åh vill inget hellre än att krama ihjäl henne nu!
Så sitter jag inne på mitt rum o bara ältar mig här o gör ingenting :S patetiskt.

..Det kokar inuti mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0