musik att tagga till till? studentklänning?

Hejsvejs allihopa.

Sitter här o proppar i mih chashewnötter! så gudomligt gott! fast lite för lite salta är just dom här:(
Har nyss vart o solat, tog en promenad dit. är ju faktsitk itne så himla kallt ute. Längtar iaf tills Tobbe kommer hit, sen ska vi på bio hela familjen! Män som hatar kvinnor blir det. Känner att jag vill ha tobbe vid min sida då.. har ju hört att det är ganska hemsk o rå. o ja påverkas ju av minsta lilla grej på filmer:P
jaja jag ska försöka få undan lite pålugg oxå. hade lite mer den här veckan än vad jag trodde, det var Ingen trevlig överraskning!

Just nu fick jag en käänsla. jag behöver musiiiiiiiiiiiik

O hörrni, I need some help. Jag snart ut i butikerna o leta efter en klänning till studenten. Men om det blir så att jag itne hittar ngn jag gillar så har jag hittat denna på internet.
Va tycks? är den snygg till studenten?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0