hallå!

Hej alla efter detta lov!
Har sjukt mkt bilder från dagarna från landet me Tobbe, Andreas o Tove. hade väldans mysigt faktiskt. men ltie för kallt, för nu vill vi ju ha vår, right? men jag skriver mer om helgen sen när jag får tillgång till bilderna:)

Uchuchuch.. jag borde plugga för vi har proov imrogon! ett prov som vore bra om man klarade. men vi får se hur det går, får se om gud är med mig imorgon!
Snart blir det iaf bullprovning! syster har bakat en del tills vi ska upp till fjällen nästa vecka, så¨vi msåte ju se hur allting smakar^^ Så dår jag se om ajg kan titta på något avsnitt av pettson :P
Annars så har dagen vart bra, va skönt o va i plugget faktiskt o träffa alla igen, men är ändå inte specieltl taggad o åka tillbaka imorgon..

Får se hru de går med plugget, jag SKA verklgien försöka! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0