en bra dag?

Litebra humör är jag på idag iaf:)
Klart när man vaknar klockan 06 på morgonen och det är strålande sol!:D men temperaturen behöever man ju itne nämna då, men kändes skönt med solljus iaf.
Ruskigt skönt med bara två lektioner idag.
Madde lämna bort hunden till en främmande kille, vi hade underbara Gertie i samhälle oc det känns os mjag är några frågor rikare till provet. sedan var det djurvård och hundmassage. Maddes hund Qaramell fick en helkroppsmaddage av matte. säkert som förlåt för innan^^ men gosigt vare och innan betygsnack så hoppade jag in som guid för en tjej och hennes mor som var o kolalde in skolan inför gymnasieval. Fan va tråkigt att säby itne har som Spångas naturbruksprogram; Guidning!  pratade ett tag o sen blev det betygsnack. yes, VG- o stor chans på MVG och jag fortsätter som förut (om man bortser från frånvaron, det var där det där minuset kom in. oops) Var iaf en av de bästa i klassen på senaste provet:) glad är man väl.:)

Har vart duktig nu oxå o skrivit ett peronligt brev till mitt hoppas blivande sommarjobb!
Ska man ta tag i plugg nu kasnke? ska man, inte? kasnek blir powerwalking.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0