awards


För det här finns det regler!
  • Den som mottagit awarden ska lägga upp en bild på den.
  • Länka till den bloggen du fick den ifrån.
  • Ge den vidare till så många andra bloggar du vill, och länka till dessa bloggar.
  • Lämna ett meddelande i deras bloggar, så de vet att de fått awarden.

  • Emmi var den grymma kvinnan som jag fick awarden ifrån. hih blev lite glad faktiskt:) Antar att jag inte får ge tillbaka den. Men bara så ni vet så skulel hon annars vara min nr 1.
    För den tjejen är så häftigt. Ärlig och äkta. Hon skriver om sitt liv, alltid kul o läsa om vad som händer:)
     Är lite smått sur för att hon hoppade av första året då vi gick i samma klass, för tänk hur kul vi hade kunnat ha! men jag gillar henne starkt ändå o är glad att vi ändå har den kontakten vi har! du är guld värd!
    Lite superwomen i dig tjejen. Du klarar dig ur allt känns det som.
    (Hon fyller 20 imorgon, GRATTA HENNE!)


    Jing är en gammal klasskompis som jag inte tog till vara på som jag borde. men ändå glad att vi kan prata och ses lite ändå, även fast det inte händer ofta! Men den drink du är skyldig mig kommer du inte undan hihi:P
    Hon är så jäkla smart o det märker man när man läser hennes blogg. verkligen älskar ditt sätt att skriva!

    Amanda en gammal barndomsvän till mig. Har ingen kontakt längre men alltid kul o läsa om henne o hur det går. Har själv vart en liten träningnarkoman och är kär i dansen. Alltså just det hon skriver om, och allt annat i livet. ridning o plugg. Det är sjukt att en människa kan lyckas så bra med allt!
    Tror att hennes blogg är ganska stor.

    Dessa bloggar har väl ingen specill inriktning någon av dom. Dom handlar om deras liv, och det är intressant.

    Kommentarer
    Postat av: Emmi

    Sitter här med tårar i ögonen, gud vad du är underbar.. <3

    2009-03-27 @ 08:16:32
    URL: http://eemmiii.blogg.se/
    Postat av: Jing

    Tack så mycket gumman! Världssöt ju <3

    2009-03-30 @ 17:56:36
    URL: http://jing.blogg.se/

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0