Amnesia - Britney Spears


sitter i bibblan i skolan nu. Bara jag här från min klass. ska ha mentorsamtal kl 9 o sen så hinner jag lagom till halv tio bussen. Hade tänkt o plugga eftersom jag var så himla duktig igår!
Men mår itne så himla bra idag. kudne knappt stå imorse men lyckades få i mig en halv banan. mådde så sjukt illa:( men nu ere ltie bättre. bara att jag är väldigt förkyld o ont i halsen. menmen!  får se hur mtk ja orkar plugga.

Kan man ha magkatarr även fast man mått extremt illa när man tagit medicin för det? För jag är så säker att jag har det.. även fast medicinen itne funkade. Det är sjukt mkt som snurrar rutn i huvudet och jag märker ju när det är ngt ltie extra så går det på magen.. och nu har det varit väldigt mkt extra krydda i livet..

Hur mkt ska man hålla fast vid det man älskar? vid ngt du inte vill släppa men du vet behöver förändras?
Ska du strutna i dig själv helt bara för att det ska bli bra, även fast du itne är säker att du komemr klara det själv då. Hur självisk ska man vara? Hur mkt ska du lita till dina drömmar? Hur mkt ska du utsätta dig själv för? Hur mkt ska man utsätta andra för?

Kommentarer
Postat av: Emmi

Har inte hört något om den, men klart jag vill :D <3

2009-03-23 @ 12:28:47
URL: http://eemmiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0