900305

Ja, jag blir glad om jag ändå får Godkänt på det där provet, så bra gick det. aja.

Idag har jag o tobbe vart hemma, fixat massa me musik så nu har jag nya låtar till storlien resan:) så gjorde vi våfflor till lunch o sedan bakade vi världens godaste chokladbollar. inte sådana där man bara slänger ihop med kokos elelr spärlsocker över. utan dom här är speciella! ska få med mig några till fjällen, då jag får tröst äta för att jag kommer sakna tobbe som iten komemr komma med!! :'( känns verklgien skit! Han är ju det bästa! :( får väl ta med min zebra.....;( o nej det är ingen dildo.
sushi till middag blev det oxå:)

Just nu sitte rmin far i sitt rum o spelar gitarr o sjunger. vad fan har hänt? haha, mamma trodde han slagit i huvudet lr ngt liknande. eh, lite gulligt är det ändå^^ skulel va mysigt om han tog me den till fjällen om han ska fortsätta:P

Kommentarer
Postat av: Emmi

Hej gumman!

När kommer du hem?

Blir det någon utgång på lördag?

Puss puss

2009-03-10 @ 19:12:26
URL: http://eemmiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0