4 dagar på jogersjö i ord. & några pics

Jao, en hel del bilder som man inte får någon kontroll av. kollat igenom första dagen nu. massa mys pch gos och alkohol. party blev der minsann, och en herre jävla mkt skratt, snacka om att magmusklerna fick jobba. kottbullar och makkisar, tecken kortspel, ljuv gitarrmusik o sång. X-cider, öl och appeltinis! Ante diggade dom, eller iaf vodka sahotsen. Alla blev väldigt glada i hatten och kvällen slutade med klädpoker!


Andra dagen var vissa av oss ganska sega. kan jag gissa, bakis? :P Mys med Alec, foton, promenad och pizzaaaa.
Ja resten av dagarna blev chill, drack upp resten som va kvar, spelade kort, lyssna på Tove o Andreas me gitarren (underbart!) kollar filmer, såg faktiskt saw 5. långpromenader, fotade massa fint, myspys helt enkelt.
förutom att jag allvarligt trodde att jag skulle förlora min pojkvän, men han kom efter några sekunder.. tur för honom kan jag säga.^^

Sista dagen blev det städning. sedna åkte vi in till staden innan vi åkte hem, käka donken/sandys och shoppade lite. fyndade faktiiiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0