värdelös dag!

fan vilken dålig dag, så här långt! Hoppas verkligen jag lyckas bli taggad till ikväll för utgången!
Ja, först darwin, och nej det är väl inte han jag gråter över men det påminner mig om massa..  Jag försökte verkligen bli på bättre humör även fast jag åkte ifrån Magnus (blir alltid ledsen/på smådåligt humör då) men jag hade hörlurarana i öronen på högsta volym o då brukar det gå bra. Jag såg ju ändå framimot att komma hem med ett par nya skor och lite allt möjligt från stan som jag hade tänkt. Men tror ni itne de jävla cp-bankomatkortet inte fungerar.. Fast sen visar det sig att jag inte hade så mkt pengar som jag trodde. Ingen aning hur allt förvunnit. Magnus låter mig ju inte betala nånting när vi ses o jag har inte köpt speciellt mkt på senaste tiden.. Får se hur det går.
Och gårnatten... ÅH vad jag hatar att se folk ledsna, klarar inte av det</3<3 speciellt när det är ngn man verkligen tycker om... vette fan hur det kommer bli.

Ingen höjdare att börja gråta på tunnelbanan asså, haha.   MEN NEJ, nu ska vi vara glada..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0