starka känslor

Nyss hemkommen från Toves student. Dumma dator har inget minne kvar så kan iten ladda över mina bilder från kameran, så dom får ni nån annan gång.
Var jätte god mat och alltid kul att få träffa tjejerna igen. Blir på fredag igen;)
Det bästa var nog när hennes pappa plingade i glaset och skulle hålla tal. Han började prata om henne från när hon var liten och hur hon var som person. Hon fick först ett paket som innehöll en dator, så att hon ska kunna hålal kontakten bättre med familjen hemma i Sverige när hon åker bort som Aupair i ett år.
Sedan hörde man hur rösten gav vika.. och han började prata om hennes farmor som gått bort för några år sedan. Han gav henne ett paket som hennes farmor hade bett dom att ge henne på studenten. Och fy vad svårt det var att hålla tårarna borta! Speciellt när man ser hennes pappa gråta och sen se tårarna börja rinna på Tove.. va så himla fint!
Funderar på att ha mormors halsband på fredag. När jag konfirmerades så gav morfar mig det halsband mormor alltid hade på sig. Hon dog när jag var 5år och då var hon min bästa vän. Men fega jag vågade knappt krama om honom som tack men fyfan vad jag blev rörd. och överlycklig för att jag fick det.

Iaf, Känner inte Toves familj speciellt bra men jag tror det är så min dröm familj ser ut. Dom verkar va så underbara mot varandra hela tiden.

Grattis igen på studenten, hoppas du får en jävligt härlig natt! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0