Midsommar i Öregrund

Det var i Öregrund vi var, äntligen har jag lärt mig namnet! Sjukt fint det var där! Ca en timme bilresa från Uppsala och en nervös polis kontroll (CG var överlycklig) så var vi där. Hela området var på G till ängen där dom skulle spela brännboll. Tobbe o några grabbar drog på en stor högtalare som dom hade byggt själva. Så musik fattades inte iaf!
En dyng Tobbe körde sin egna stil på brännbollsplanen. Att "distrahera lite" var att slänga sig in i folk som sprang hahah.
Alla var jätte trevliga och allt var jätte mysigt. Vattenpipa, massa snack, pojk- o flickväns fasoner. Och jacuzzin såklart. Sen har jag inte så bra koll på resten.. Man säger ju alltid "Aldrig mer dricka!", och ja.... iaf aldrig mer så mkt!

Jag fick låna Kalsonger o en T-shirt att sova i av Tobbe, vaknade men ett antal blåmärken o lite små sår här o där. vaknade av att min fot gjorde ont, har ett sår under foten som inte är så stort eller så, men det gör oont, va svullet oxå! aja... så kan det gå ibland. Skönt att veta att jag inte var den ända som blev så den kvällen. Huvudsta brudar alltså, shit <3
Vill säga förlåt oxå för att jag betedde mig som en idiot vissa stunder. men annars var det en bra kväll tycker jag! sjukt fint ställe med personer man tycker om. Great.

Dagen efter så va vi var tvugna att åka hem ja o Mange. Jag i blöta jeans, eller fuktiga iaf från badet i jacuzzin då jag bara tagit av mig kläderna o lagt dom precis nedanför så allt blev blött. Smart!
Det tog det lite längre tid än vad vi tänkt. Vi satt iaf i Östhammar ett par timmar.. Äh blev hamburgare o pommes där och sen ligga i famnen o sova, typ. När bussen väl kom så blev det att åka 2.5 timme till Tekniska högskolan äntligen. Efter det myskväll med ; Melon, chips och glaaass!

Kommentarer
Postat av: Anonym

är någon av bilderna på Mange? :D

2009-06-21 @ 22:50:27
Postat av: hedda

yees, killen i grå tröja på första bilden ;)

2009-06-21 @ 23:47:42
URL: http://heddaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0