nostalgi vid nakenberget

det är kul att det alltid blir såhär!? och somvanligt när jag säger ifrån blir det värsta grejen.. men det är väl sånt jag måste vänja mig vid, eller?
Pappa och jag var ute o åt igår, tog ett tag att hitta en resturang med plats men tillslut så blev det mat iaf.







Efter maten blev det ju såklart inte som planerat.. Men när jag pratat med Ted så äntligen kunde jag få sällskap en stund. Han kom med Devil och vi tog en promenad, gick till nakenberget, fick sällskap efter ett tag med musik och brasa en bit bort, drack lite öl o snackade. Vet itne om Ted hörde det med det var Disneyyy och Peter Jöback musik dom hade med bla!! haha jag njöt. Folket lämnade brasan åt oss. Vi hämtade mer pinnar hela tiden o satt där tills det började bli ljust igen. Även fast han åkte till Metal Town imorse, skulle upp 06(!) så satt vi där till typ halv tre ändå.. tänk vad vissa kan vara snälla.

Devil är verkligen inte så farlig som han ser ut, haha skönaste ljuden den hunden har, heeela tiden. Jag som trodde mina hundar var speciella?:P Dom fick mig iaf på lite bättre tankar, mysig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0