57

1. Hur gammal är du om fem år? 24
2. Vem var den sista du träffade? Som jag känner så var det Jenny
3. Hur lång är du? 165 typ
4. Vilken var den senaste film du sett? Flood
5. Vem ringde du senast? Mamma, bad köpa chips haha;)
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? till Jenny: Så du har smakat :P hahaha
7. Vad är dagens planer? Fira Toves student!
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Det beror på, men oftast sms.
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? gifta
10. När såg du senast din mamma? Igårkväll
11. Vilken ögonfärg har du? Blåa
12. När vaknade du idag? lite över sju
13. Har du någon gång hittat en katt? haha ja, den fick flytta in;)
14. Vilken är din favoritplats? hm, i famnen på den jag tycker om?
15. Vilken plats föredrar du minst? beror väl på humör kasnke
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Kina? haha nej vet inte
17. Vad skrämde dig som barn? mörker
18. Vem fick dig att skratta senast? finns många
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Typ ja.
20. Har du stationär eller bärbar dator? stationär
21. Sover du med eller utan kläder på dig? trosor och sovtröja
22. Hur många kuddar har du i sängen? 2
23. Hur många landskap har du bott i? En
24. Har du någon gång spytt på fyllan? Har hänt, ja:P
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Beror på när:)
26. Är du social? Det bror oxå lite på, humör och människor i omgivningen, men trevlig är jag!
27. Vilken är din favoritglass? Ngt med choklad iaf
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Reda jorden runt?
29. Tycker du om kinamat? Helt ok, har börjhar tröttna lite smått på "svensk kinamat"
30. Tycker du om kaffe? Inget jag dricker iaf
31. Vad dricker du till frukost? vatten eller juice
32. Sover du på någon särskild sida? Ne, olika
33. Kan du spela poker? Klädpoker.
34. Tycker du om att mysa? väl självklart
35. Är du en beroendemänniska? ehm, är beroende av vissa saker ja?
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? nepp
37. Vill du ha barn? Ja
38. Kan du några andra språk än svenska? haha,  halvt engelska och ska bli proffs på Mandarin;)
39. Har du någonsin åkt ambulans? yes, men kommer inte ihåg det
40. Föredrar du havet eller en pool? havet tror jag.
41. Vad spenderar du helst pengar på? kläder
42. Äger du dyra smycken?Inte så värst...
43. Har du någon gång testat narkotika? ngt drogliknande kanske
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? sprite
45. Vem är den roligaste människan du känner? kan inte välja
46. Välj ett ärr på din kropp? på foten, sen när jag halkade i badrummet när jag var liten.
47. Vad har du för ringsignal?Chariot
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Några tror jag.
49. Flirtar du mycket? Jo typ. Är ganska flirtig i mitt sätt.
50. Vart togs din profilbild för din blogg? På balkongen då Lorentz lekte proffs fotograf
51. Kan du byta olja på bilen? Nej men på en traktor ;)
52. Har du fått fortkörningsböter?  inte riktigt
53. Vilken var den senaste bok du läste? nån från skolan gissar jag
54. Läser du dagstidningen? ibland om jag hinner
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nepp, prenumererade på Frida när jag var mindre
56. Dansar du i bilen? ibland! ;)
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? NRJ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0