underbara dag

ÅH vad jag mår bra! :D

Inte så konstigt..
Vaknade av ett godmorgon sms, gick upp och gjorde mackor och satte på dator. Åt frukost o lyssnade på musik innan jag gick ut o la mig på gräsmattan o solade. Som vanligt var plastmorfarn här och han va så trevlig så. Mamma ringde, låg o pratade i en halvtimme. Tog en piggelin och solade ännu mer. musik, musik, musik. Tog en kalldusch, smörjt in mig, går runt i underkläder till Jimmy jansson som jag satt på högsta volym. Jag drömmer mig bort till hur bra sommaren kommer bli, jag har massa saker jag vill göra nu!
Jag är inte längre rädd för kina, inte just nu iaf. Har tänk massa och det kommer bli skitkul! Och nej jag kommer aldrig bli ensam som vissa tror. Jane (mamman) jobbar oftast hemifrån, dom har två hundar och en hushållerska.
Har saker jag måste shoppa oxå, kläääder?. både till Kina och tobak till vattenpipan för har bestämt att jag o CG ska köra en kväll favorit i repris! (nej, inte midsommar haha)

Snart kommer Magnus, det blir puss o kram innan jag ska hem o han åker till Media markt o fixar mobil. Ska busa med vovarna och fixa tack kort till dom som kom på studenten. Lorentz kommer troligen och jag vill ha en riktig underbar sommarkväll! Är taggad på att börja träna oxå så imorgon bititi blir det upp tidigt! Sen om L är ledig imorgon så blir det väl att hitta på ngt + va hemma me emil, hans dagis har sommarstängt. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0