tankar.

Du har förstört så mycket mer än jag tror nån kan förstår, o jag känner mig så jävla töntig att det kommer påverka mig så länge till. Men det är så det är.. Va fan ska jag göra. Ska jag köra på "nuet" nu som jag gjort men som jag vet kan bli jätte jobbigt i längden. Ska jag våga? Nej, du har förstört allt, jag vågar inte. Men jag vill, jag vill, jag vill. Ska jag må bra o njuta av det jag har nu som troligen kan skita sig sen bara för att, eller ska jag vara smart och inte utsätta mig för det här igen? Jag kan inte heller bara tänka på mig själv.. eller vem ska man ta först? Hur ska jag göra för att det ska bli bra för alla?
ÄR det här ÄKTA ?

Jag känner igen det här.. så himla väl. Och det skrämer mig som fan. SNÄLLA, ta bort alla mina tankar nån!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0