studentfirandet


Ifredags så tog denna tjej studenten och såklart det skulle firas! Det är min äldsta barndomskompis som jag fortfarande umgås med. Vänner sedan 96<3
Jag, mamma och pappa gick på mottagningen då syster inte kunde komma med. Var trevligttrevligt. Hela kvällen var jätte mysigt. Lite för mkt dåliga raggningsrepliker, men kul var det absolut! HAHA
Tog en sväng hem runt kl20-21 för att byta kläder till utgången. Väl tillbaka hos CG var den chill i soffan. Vi satt där med hela hennes familj och drack vin o cider. Såå mysigt. Och jag höll på att skämas ihjäl flera gånger, men tur att man hade lite dricka i kroppen så man kunde garva åt samtalen som kom upp. Dom flesta skrattade åt mig oxå, eller jag vet itne, dom kanske skrattade med mig? :P men de va så dåliga ragngingsrepliker att dom nästan blev bra hahaha.
Benny hade med sig en stupfull polare som fick sova i CGs säng tills vi skulle gå. Då spydde han på deras hallgolv och sen försvann han utan skorna.
Jag Tobbe och CG gick mot solna, men redan vid 01-02 så var båda studenterna lite trötta tror jag (förståligt) så det åktes hem till huvudsta igen iaf. Jag tog en svängförbi Hedin innan sovdags. Disney filmer är livet , speciellt när man har nån som flinar åt en när man verkligen njuter av dom! Ingen kan säga att disney INTE är bra! punkt slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0