12:de Juni, STUDENTEEEEN FÖR FAN!

Faan, vilken härlig dag asså.
Tänkte bara berätta lite kort om i fredags, så får ni massa bilder sen som jag ska sno från Cg och pappa.
Fick skjuts av mamma 05:30 till Emma i kungsängen. Hon hade ordnat en jätte fin frukost! med varma baguetter, skinka, ost , grönsaker, jordgubbar, physalis, vindruvor och olika meloner ute på verandan. såklart hade alla med sig Champane och cider.
Sen bar det av till skolan, haha vi råkade hamna precis bakom vår "favorit lärare" på pendeln, vi var ganska högljudda och skålade med champange flaskorna vi hade med oss, men äh det var kul att retas lite där... Sen fick vi en egen buss till skolan som vi lyckades flirta till oss! höhö

Alla gick sen till skoga där vi skrev i alla mössorna, drack ännu lite mer vissa av oss och sen var det fotografering! strax efter det var den avslutning i idrottshallen för hela skolan och då alla treor blev avtackade.
Sen tagga tagga tagga. "för vi har tagits studenten, fy fan vad vi är bra" och "bira bira bira, bärs bärs bärs" sjöngs förfullt inne i huvudbyggnaden innan dörrarna öppnades. UTSPRING.
Glädje tårar o kramar blev det massor av, redan innan oxå. Jag möttes av familjen, Lorentz, Cg, morfar o Gunilla, o sist men inte minst Gudfar haha:D ( som jag aldrig träffar, han kände sig nog mest tvungen, men glad blev jag!)
 Åkte med familjen från skolan och pappa skulle skjutsa in mig till flaket. Genom hela Sumpan och Huvudsta så fick jag stå genom takluckan. Va skiiit kul! stogd där men min visselpipa och vrålade,  massa vinkade tillbaka oxå. sååå jävla härligt;)

Flaket blev inte som tänkt, minuten innan vi skulle hoppa på så började det ösregna och det vägrade sluta. Vissa drog hem ( alla tjejerna i min klass utan Jenny, och Madde som jag fick dra med!) Men jag ångrar inte en sekund att jag åkte med! Va sjukt kul även fast det regnade som det gjorde. Två timmar på flak i ösregn och blåst, kan inte bli bättre haha;)
En gullig Magnus kom förbi flaket sekunderna innan vi åkte. så fick ännu en ros att hänga runt halsen :)
Och Tack alla för den jätte fina mottagnignen! blev runt 40-50pers och fick vääldigt mkt fina paket! Pappa höll tal och det var tufft att inte börja gråta asså, några trårar kom det.
Vissa verkade tycka/tro att jag hade fått i mig lite för mkt antagligen för att jag var så hyper glad, så  Tove tyckte jag skulle ta ett glas vatten..sagt och gjort, men det mesta var bara rent lyckorus. så ni vet;)
Hann inte äns öppna alla paketen heller. Vi skulle mötas inne i stan halv tio. Klockan nio satt jag med Gudmor och familj, åt tårta och öppnade lite paket.. sen när jag såg klockan blev det panik att gör sig iordnign för kvällen. Så jag o M tog en sväng hem till mig på lördagen för att öppna dom sista.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0