sommar planeringen? hjälp

Yes, hur blir det i sommar nu då? Min sommar har vart jätte bra hitils! men det han blivit kortare än tänk. iaf den del av sommaren jag ska spendera i Sverige.
Kusinen i Kina ska ju åka iväg o plugga i en annan stad där. Så istället att ja skulle åka ner en vecka nu isommar o träffa hans polare o sen tillbaka hem som vi tänkt först, så ska jag istället åka ner för att stanna, redan i Augusti. Ibörjan.. vi har itne bokat biljett än men troligen blir det lördagen den 8de augusti.
Såååå, nu vill jag verkligen försöka träffa alla vänner, jag är inte kvar här mkt längre än en månad... så snälla boka upp mig!!:D v 28 ska jag träffa Emmi iaf nån dag, eller så mkt jag kan. Kanske ska ut o segla med kusinerna o de lär väl bli en vecka kanske. Tobbe o CG ska ut till nån ö med folk o feesta, om det är innan Kina så kanske jag o Mange ska med.
Sen får vi se pga av min ekonomi om min o Manges weekend till Liseberg kan bli av.
Det är mina "planer" änsålänge... och såklart plugga engelska;) har beställt en kurs som man får på mp3 + häfte. Borde få den i veckan nu.

så bli inte sura om jag kommer terra er ett tag nu.. ni får ta det helt enkelt;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0