R.i.p Darwin

Syster ringde nyss o berättade att min ena undulat dog imorse. några sekunder var jag nära gråt. Hur töntig får man vara? Jag vet och det är sant att djur betyder mkt mer än vad vissa förstår. Men jag har varit så usel på att ta hand om dom. Jag köpte honom efter jag förstått att min första undulat faktiskt var en bitchig hona. Så köpte honom hos en uppfödare för att vara säker på att få en hane. Allt gick skit bra o han blev tam.. nästintill. men så kom sommaren och vi blev tvugna o sätta dom i samma bur (de ville inte jag). eftersom det inte gick att hålla på med Darwin speciellt mkt då man hade Minus (honan) bredvid som skulle försvara allt och bitas. Jag var för tjurig och gav upp, sen dess har dom mest stått hos mamma för ja kunde inte ha dom i mitt rum heller.
 Men jo det känns lite.. men det jobbigaste är inför kina. Emil är gammal nu.. ska ja bara överge mina hundar sådär??  ååångest</3

Nu blev jag deeeppig :(:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0