nu blir jag engelska proffs...

Var på en långpromenad me Alec. Sjukt härligt det är när det är så här varmt på kvällen.. Slutade med att sitta ett tag här ute på gräsmattan vid gården, bara gosa o busa. Ville inte gå in. Både han och jag låg raklånga på gräset, folk tittade från balkongerna..Hur fan ska jag klara mig utan den hunden när jag är i Kina?
o helt plötsligt så är jag helt uppbokad den här veckan.. Najs! eller fram till helgen iaf. Då får vi se vad som händer.
Har fresten fått engelska kursen nu! HAHA verkligen grundkurs. Det är som olika kapitel man går igenom. Nu har jag lyssant på vardagliga fraser, räkne orden, ordningsorden, vädret osv... jaja jag känner mig ganska duktig iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0