no comments.

Igår istan så fick vi sällskap av Jennifer oxå. Blev en riktig shoppingrunda för vissa, någon. Jag hittade en parfym åt Magnus och sen så med både min o Jennifers hjälp hittade han jävligt snygga kläder;P Vi gick runt i stan till klockan var runt 6, sen åkte vi hem o hämtade saker hos mig,sen in till stan och åt, o sen hem till honom.
Han bytte om hos mig innan vi drog in till stan. Allt det här tack vare Tobbe o Camilla!? Han fick låna mina brillor och herregud... inte så konstigt att folk glodde kanske?

Hade jävligt kul iaf... XD
Kan ni tro att han jobbar på dagis, är hur go somhelst o annars går omkring i sporttröja o keps? även fast han har bratiskan automatiskt ..;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0