mysigaste promenaden!

Kom nyss hem från en sjukt härlig promenad i sthlm. Jag äger knappt ngt lokalsinne så det var väldig spännande för mig haha. Hann se en del.  Va på djurgården, grönalund o tog en glass, en XL för M. HAHA. Gick och gick och gick genom stan..Var vid slussen och såg på utsikten när solen höll på att gå ner, o gick förbi globen o lite överallt, kändes som en riktig sigesing. Tror aldrig jag gått en sån promenad förut. En 5 timmar promenad om man räknat in maten vi åt på en av djurgårdens gräsmattor:)
Hade bara shorts o linne, kofta dåra. Men det var skönt ändå, kändes riktigt sommar! Blev bara liite kallt sen. Men då hade jag ngn som jag kunde värma mig hos.
Hittade en park i slutet och satte oss där innan det skulle sägas puss och hejdå.

Jag tror att jag kommer ha träningsvärk imorgon haha, men tack för kvällen M! Har lärt mig lite om Stockholm nu :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0