Måndag och sol!

Har precis suttit ute på balkongen o solat nu.. riktigt skönt! snart väntar en långpromenad med Alec ner till vattnet. Ska försöka få tag på CG och se om hon är sugen på att göra sällskap. Sen vet jag inte riktigt ikväll, det lutar mot att åka till Mange. Och antagligen blir det så...;)
Få ligga bredvid honom i hans famn, mmm! Folk kanske fattade men på midsommar så var det såklart han som låg o värmde mig hela natten, då jag vart iskall efter badet. Han tog hand om mig hela kvällen även fast jag gjorde dumma saker. Han höll om mig hela resan hem så jag hade ngt att luta mig o vila mig mot.. Och även fast jag var taskig så dissar han mig inte. Du är bäst :)<3
Aja, ska försöka få lite små grejer gjort oxå. Sen får vi se om jag klarar av att gå i klänning utan att frysa idag. ska ja chansa?.. :P

Kommentarer
Postat av: Emmi

I miss you...

Nästa vecka jobbar jag deltid hela veckan :) Och veckan efter det har jag semester :)

2009-06-22 @ 17:33:10
URL: http://eemmiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0