"kärlek i stockholm"

Jag berättade ju aldrig om mösspåtagningen.. orkar inte riktigt de nu heller men ska ja upp en grej. Min lilla organisation, eller projekt kanske man ska säga? KÄRLEK I STHLM.

Fick iden då Andreas skämtade om att ge simon en blomma eller vad det var. Jag föreslog då att han skulle ge blomman till nån som kom gående istället. vi lyckades övertala honom och han gjorde det... Tyvärr så ville första tjejen inte ta imot blomman men vi peppade honom igen så han försökte en andra gång och tjejen blev jätte glad! HAHA ;D
<<<gick itne så bra:( ... lyckat!>>>

Jag o Martina tyckte det såg så gulligt ut så ville oxå dela ut blommor. Så vi tog varsin blomma och tog en sväng på drottninggatan och spred lite kärlek. Folket blev jätte glada haha ;)
Så om ni nångon gång får en blomma eller ett litet kärleks brev när ni är ute på stan ta imot det o var glada! för vi ska sprida KÄRLEK I STHLM ! :D

Jag sa väl oxå att man kände sig som en turist attraktion...Här är en som oxå tydligten lyckades få mitt nummer efteråt, HAHA .. (jag förlåter dig frida, har blivit van vid att mitt nummer flyger runt) tror faktiskt några kan känna igen killen på bilden...? :P
Mitt nyaste projekt är "Martina i sthlm"  <3 ;D se upp nu för det är en riktig pangbrud!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0