jag ska börja be till vädergudarna!

Planen var idag att det skulle vara sol! Men ser jag nån sol? NEJ! blää... Jag hade tänkt att ligga här ute på gräsmattan och sola idag medans Magnus var på jobbet. Men ser inte ut att jag kan göra det... Men då ska jag faktiskt träna istället. Har ju huset för mig själv och hantlar o grejer ligger där uppe.. ojoj;)

Igår blev det iaf filmkväll igen och jag ääälskar att han har småsyskon! Dom har massa barn o disney filmer som jag fick gå o välja mellan! haha. såg Mio min mio, och Första delan av Vita stenen, fast vi missade ganska mkt av det om jag ska vara ärlig. svårt att koncentrera sig ibland vettni..
Nu har vi iaf en lite hög här med gamla filmer som vi ska se nästa gång. Kanske inte bli ikväll eftersom vi troligen ska in till stan, äta på resturang och kanske bio eller ngt annat. Får la see.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0