jag ber er.

Jag har alltid haft svårt att lita på människor, men för ca 1,5år sedan var det någon som hjälpte mig med det och jag mådde så jävla bra, men allt är nu som bortblåst och jag är värre än nånsin, att lita på folk finns inte i min värld. Såklart alla har ngt att dölja, alla har en baktanke med allting dom gör och säger, eller? eller så vill dom bara se hur blåst och knäckt jag kommer bli sen när jag förstår att allt bara var skitsnack. "Hon gick på det.."

Jag har två personer nu, som jag verkligen hoppas att ni håller vad ni lovat. Som jag tror så kommer inte någon av er göra det. Men jag gör vadsomhelst.. strunta inte i det. eller ena vet jag inte om du lovat, men jag hoppas du accepterar det som jag vill ha det. För de har du typ inte gjort hittils..Men det handlar om fredag och då är det ändå "min" dag som jag ser det.. Om ni förstör det så vet jag fan asså.... Det ska vara den lyckligaste dagen i mitt liv som alla säger. Hjälp mig då me det? Tack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0