i Tullinge

sitter o diggar musiken som Magnus tränar till, blir lite svårt att koncentrera sig att skriva haha, men ska försöka.
Men han är på övervåningen och tränar.. jag sitter här framför datorn och äter godis.. ÅNGEST? äh, bara lite....
o igentligen så ska jag ju faktiskt börja på min engelska bok nu... snart...

Idag har jag hunnit med en del, eller jag har väl mest varit sällskap åt CG som hann med ännu mer.
Vid 10 åkte vi in till stan. Jag köpte mascara och så köpte vi en likadan kjol till Camilla som hon köpte för två dagar sedan. Hon skulle leka designer men det spårade ur.. det skulle bli en sån kjol man har i midjan o den skulle bara sys om lite, men det blev ngt annat.. fast väldigt snyggt ändå! Något nytt lixom. Iaf så köpte hon en större storlek som bara ska sys in lite nu.. kommer bli grymt snyggt till midsommar! När vi ändå var inne i stan så fixade jag min o Magnus biljett till Uppsala till fredag! så nu är det klartt! :D Han vet inte om det än så han ska få biljetterna när han e klar med träningen. hoppas på en glad kille då ;)
Var hos frissan idag oxå. Kul med sällskap så kan man sitta o snacka med både camilla och frisören. Blev helt okej, fast hon kunde tagit mer.... aja, bättre lycka nästa gång. JUSTE, kom hem med ett linne o en "klänning" oxå.

ÅH så himla fint väder ute nu, hoppas inte solen försvinner..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0