När man börjar är det svårt att sluta..


Även fast jag är ledig idag så åkte jag till skolan, bra gjort av mig tycker jag! Lämnade in sista grejerna och pratade med rektorn, och YES, jag får ett G i Matte B kursen! Den där Håkan ska inte få sabba mer asså..
Men bara för att jag var så duktig att åka dit idag så fick jag reda på att jag måste dit imorgon igen, o skriva ett prov. suuuck. Men som ni säger, det här är det sista jag har i skolan, någonsin!

Iaf så tog jag en sväng förbi UM på vägen hem och sen solna centrum..där tog det längre tid än jag trodde. Kom hem med lite kassar iaf, nöjd och glad lixom... Men sen när jag kom in i mitt rum så stannade jag till, och såg på allt... ångrade jag mig. Va sjutton köpte jag mer kläder föör! (Har kläder över heela mitt rum!) haha. Aja, får ta tag i det nåndag snart:P
Känner mig iaf seeg, seg och SEG nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0