har det blivit sommar nu?

Igår när jag kom till Mange så hade han en liten övveraskning till mig eller va man ska säga. Han sa inte vart vi skulle bara att vi skulle äta ute nånstans så kläder behövde jag iaf.
Vi köpte jätte goda sallader och gick ett bra tag. Tillslut var vi framme där vi skulle äta, hur fint som helst!

När solen gått ner så gick vi hem.. och jag fick världens underbaraste massage innan sovdags!
Idag har jag iaf legat ute o tomten och solat.. det är sommar nu! haha. och jag är bruuun nu! Lite konstigt känns det när hans plast morfar går runt på tomten o håller på med veden, men trevlig var han iaf. Ska snart ta mig hemmåt, kanske förbi o köpa tobak till vattenpipan, blev helt kär i melonsmaken vi hade på midsommar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0