har äntligen fått använda mössan!

Godmorgon!
Vägrade nästan att ta av mig mössan igår haha.. kändes så bra! (va kanske lite oxå för att ja inte ville se hur mitt hår såg ut under mössan) Men man blev ju lite av en turist attraktion inne i stan.
Ska snart göra mig iordning och bege mig hemmåt. Eftersom min älskade kusin Victor tar studenten idag så ska dit på mottagning. Blir nog ingen utgång för mig efter har ju skola dagen efter. lite tråkigt....
Det var ju mösspåtagning igår! Vi hade jätte kul!:D kan köra en liten berättelse när jag kommit hem. Efter skolan så åkte vi iaf till Djurgården och satt där, hade ett litet äventyr på drottninggatan oxå. Jag berättar mer sen!
Bilderna lägger jag oxå upp, troligen på bdb. Här är alla på djurgården iaf.  puss sålänge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0