fula ankungen.

Perfekt slut på en helt jätte mysig helg, bästa på länge, helt klart!
Vart på långpromenad i regnet med Cg o hundarna o pratade och planerade bla midsommar. Det kommer bli så jävla bra!
Första helgen på väldigt länge nu som jag bara vart hemma och tagit det lugnt. Eller okej... studentdagen var kanske inte så lugnt, men resterande dagar av helgen. Tidigare har jag varit ute flera veckor i rad, säkert 3-4 dagar i veckan tror jag... hänt ofta att de blivit både fredag+lördag, sen såklart har de vart skivor o mottagningar som man gått på hela tiden... Ja första riktiga slappar helgen.
Då jag bara låg hemma hos M. legat o myst inne hela dagarna eftersom vädret vart piss! igår köpte vi godis för 90kr + chips.. kollat filmer! o vi kom fram till att hela helgen är min studenthelg! så kändes det iaf för t.om. på lördagmorgon fick jag en liten present oxå! Tack så jätte mkt för det fina halsbandet!

Jag fick pappret till pappas tal han höll för mig i fredags. Lite gulligt är det.  Några rader av det kommer här....
igentligen är den en halv A4.

"Tänk att ett litet knubbigt charmtroll som stogd vid stereon och vickade på ändan till Ainbusk Singers, nu vuxit upp till en vacker ung kvinna. Det får mig nästan att tänka på sagan om "Den fula ankungen"." (mkt skratt) Tack pappa ;)

"Jag vill att du ska veta hur stolta vi är över dig- .................................." :')  <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0