förvirrad

Om jag är..

Kina närmar sig.. Jag har länge mest tänkt på det som en jävligt häftig grej, som en dröm lixom, ni vet sånt man bara fantiserar om o längtar efter men vet ändå aldrig kommer hända. Men det här är verklighet, jag SKA dit! Var först igår (vid solnedgången) som det började kännas mer på allvar.. och NU, nu är det ännu mer verklighet. En grej jag vill ha med dit är såklart en egen bärbar dator. Så att jag närsomhelst, då jag kan, gå in på msn o liknande o prata med dom som jag saknar hemma i Sverige. Och lägga in alla miljoner bilder jag kommer ta:)
Detta är det jag gör nu;

Installerar MIN dator. Pappa köpte nämligen en dator till mig idag! Jag hade ingen aning om det.. var en trevlig överraskning ;) Tack pappa <3
Nu ska vi äta melon och jordgubbar o Balsamicovinäger, yummie.     puss

Kommentarer
Postat av: Emmi

Buhääää! Jag kommer sakna dig :(

2009-06-24 @ 07:18:38
URL: http://eemmiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0