en rolig historia<3

Så komiskt.
Igårkväll när jag var hemma hos Magnus låg vi o pratade om en del saker.. Ganska djupa o personliga saker mesta dels.
Iaf, jag vet inte hur vi kom in på det här..men jag fick upp en bild på honom i huvudet, ca två år tidigare.

Min första utekväll på Viper, det var både min o Martinas första kväll på krogen. Vi var där med Kim, Mathilda, Fricken o Bianca o en del till var det nog.. Jag kommer ihåg en väldigt snygg kille, i typ röd rutig skjorta som kom fram och frågade om mitt nummer. Men det var då jag o T var tillsammans så jag sa direkt "Nej, jag har pojkvän" och så var det inte mkt mer med det... Det roliga är att det var Magnus.     ca 1,5 år senare fick han äntligen chansen igen.. <3  haha,   det är jag glad för.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0