en riktig härlig kväll!

ÅH fy va mysig kväll det var igår. underbart väder, massa skratt, musiken på max, studsmatta och god mat!
Jag, Camilla o Tobbe mötte Magnus med bilen i Tullinge centrum iaf och så handlade vi mat. Flinta stek, bea och bbq pommed fritt typ. Hemma hos Magnus så började vi tända grillen, gick väl lite sådär först, kan säga att Tobbe inte har så mkt hår på armarna längre. HAHA läskigt det var, världens jävla eldmoln, men står man med tändvätskan o öser på så... Jag o Camilla hoppade studsmatta medan killarna fixade grillen, va liite läskigt ibland, flög ju som vet inte vad haha. Men kul var det! Tobbe fick en liten bula oxå, CG råkade nocka honom med kameran, så blir nog ett fint blåmärke i pannan idag.
Middagen var jätte god iaf och sen blev det lite godis och (gamla) masmellows.. som bara jag åt, blev bara en iförsej. va alldeles för mätt. Även fast jag fick kämpa lite för dom godisarna jag ville ha:P
Efter Tobbe stajlat lite med musikanläggningen i hans bil så åkte dom hemmåt. Ja o Magnus la oss i soffan o kollade film o åt lite mer godis innan läggdags... GRYM KVÄLL! <3

mer bilder ligger på soft-flikka@bilddagboken

Ikväll får vi se hur de blir, Magnus ska ut o jag är inte så jätte sugen. Är itne så himla sugen på det där med alkohol just nu. Men va ganska länge sen ja hade en mysig hemma kväll me syster o Lorentz... Så antingen utgång lr myskväll. eller utgång efter myskväll?  får se ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0