en dröm som slog in..

haha, gissa vad jag såg så fort jag gick in på blogg.se, SOMMAR MARABOU! drömmer jag eller ?  Minuterna innan tänkte jag skriva upp "marabou mjölkchoklad till Hedvig" på handlingslistan som ligger i köket. Nu vet jag vad jag ska köpa idag iaf! Kan jag hålla mig tills ikväll eller ska ja gå ner o kolla om den finns här? ne nu lugnar vi oss..
Sitter och målar naglarna o har nyss ätit lunch. Vart med mamma o handlat på plantagen, sen har hon fortsatt att greja på balkongen. Har blivit riktigt mysigt där nu!
Runt 3-4 ska jag möta Jennifer och vi ska gå o rösta. haha va sjukt det känns, jag som inte är speciellt angagerad i sånt än.. menmen, vi börjar bli stora nu.
Sen blir det att fördriva tiden tills jag ska in till stan på kvällen. Äta och umgås med den där snygga, hoppas det fortfarande är varmt då:) längtar lite faktsikt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0