en dag med mkt <3

"Äntligen landat på Arlanda<3" stogd det på smset jag vaknade av imorse! ÅÅH Jennifer är hemma!  Varit lite tomt här nästan tycker jag, hon har vart i Thailand i 2veckor. Men ändå så ska hon med mig o CG o sola idag på förmiddagen, hon säger att hon är jätteblek (?!).. får väl se de ja. Men Annars skulle de bli lite tajt, träffa henne först, sen sola med CG o sen in till stan o träffa Mange i någolunda tidigt eftersom han slutar tidigt idag.. Köpte aldrig vattenpips smaken igår så tänkte göra de idag om han låter mig göra det:P Sen så ska han köpa ny mobil o så blir det nog klädshopping oxå! I like it :)
CG vaknar först om ca en timme, o Jennifer skulle börja packa upp innan hon kunde ses. vad ska jag göra nu..? börja fuska lite på ballkongen kanske? Yepp.

Kommentarer
Postat av: Emmi

Kan du fråga henne hur vädret var i Thailand? Och om det regnade, var det isf värt att åka ändå? Jag är lite nyfiken :P

2009-06-24 @ 19:51:06
URL: http://eemmiii,blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0