Emil tror att han kan lura mig

 

När jag gick upp så vare direkt på me träningkläderna, åt en nektarin och sedan ut o powerwalka/jogga en timme. Sen lite styrka. Hade ont i halsen o va väldigt hes så tog de lite lugnt i slutet. tror på lite träningsvärk imorgon iaf. Men då ska jag iaf till Sjukgymnasten äntligen! ringde idag och det är bara att komma dit för att köpa träningskort. Så fram till Augusti så blir det minst 2-3ggr i veckan som ja tänkt.

Emil är rolig. Han tror han är smart asså. Man märker verkligen att han blivit pensionär! För att lyssna och lyda har han helt glömt bort vad det är.
Städhjälpen är rädd för honom så jag tog med honom och satte mig med honom i knät här vid datorn. Sen när jag satte ner honom på golvet ska han ju gå ut ur rummet direkt. Han lyssnar inte på Nej så får dra tillbaka honom hela tiden. efter ett tag börjar han lyssna.. typ. Han står i riktning mot dörren, står stilla, men tar ett steg var 10de sekund så att jag inte ska se...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0