cp-skola!

Asså, har fått sån ångest. Jag vet att jag får skylla mig själv en del för att jag är så seg att göra vissa saker och att jag inte har den bästa närvaron. Men lärarna gör fan ingenting bättre! Hur kan man medela att man har IG i ett ämne 4 dagar innan betygen ska sättas!? o när man nyss hade G. Och att lärare "sjukskriver" sig och skiter fullständigt i att sätta betyg på eleverna så att antingen får dom sträck och kan inte ta studenten utan får då bara ett samlat betyg, eller så får dom massa extra prov som dom måste göra, ÄVEN fast dom gjort allt dom ska i den kursen! Hur jävla sjukt är inte det. Känns som om vissa lärare bara vill sätta dit än och förstöra. Bara vill håna eleverna och visa hur dåliga vi är!  Jag har tappat suget totalt att försöka nå mer. Jag har saker jag måste göra men nu är jag bara förbannad och trött och vill bara ge upp....
HAHA, studenten om 10 dagar, visst, tjena!    ÅÅÅÅÅH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0