kryssning, 54an och dagen efter

Igår blev verklgien en heldag. Var rädd att ja skulle missa bussen eftersom min tunnelbana stannade i rådmansgatan för de var stopp i trafiken... men ja klarade de o fick springa genom centralen till bussen. Bussen gick 07:10, båten gick 09:00. Första drinken var 09:15, då började dagen...!
Vi hade jätte mysigt, drack drinkar, handlade i taxfreen, kollade på trollkaren som trollade för barnen, satt på däck och solade.. Båten kom tillbaka 14:00 Både sov på bussen till stan. eller jag sov inte, men vilade..Vi köpte varsin sushi på centralen och åkte sedan hem.
Några vändor på ica blev det oxå innan utgång.
Runt tio hade vi typ druckigt varsin vinflaska (haha?) och åkte mot 54. Innan 12 var den itne speciellt mkt dans, men vi lyssnade på en standup kille som var jätte duktig. så kul hade vi iaf!
Sedan fick vi sällskap av Ellis och ett annat grabbgäng. Stackars ena killen idag säger jag bara... när han ska kolla sitt kontoutag.... han bjöd alla hela tiden! Så det blev väldigt många goda drinkar igår! Ganska många glas vältes och gick sönder oxå, haha. Aja, dans blev det iaf denna kväll o det är jag glad för!
Fattar bara inte hur jag kunde gå hem igentligen... med tanke på hur mkt vi faktiskt fick i oss udner dagen o kvällen, sjukt. var helt klar i huvudet ändå :O men det är bra de iaf!:P  Vi var inte sugna på att åka till tyresö så runt 03 började vi gå mot centralen, vi märkte att det började bli lite brottom så vi var tvugna att ta av klackarna o nästan småspringa lite. Vi gick barfota från medborgarplatsen till centralen, o ja vet itne när ja har känt mig så äcklig!:O vi han med vår buss precis iaf;)




Nu har jag nyligen kommit hem från stan där ja träffat Emmi. Åt på burgerKing, sedan gick vi till kungsan o tog varsin glass och den här gången var det ingen turist som förföljde mig (jenny fattar haha) Gick till slussen och kramades sedan hejdå, nästa gång blir ondsag ja får se den tjejen!<3


Ska alldeles strax packa ner bikini och kläder och åka till Tullinge. Ska bara ladda upp lite bilder på bdb tror jag...
Blir bad i poolen ikväll!:D     puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0