middag på balkongen igen, mys

I måndags när Jenny sov över så förutom middag, skitsnack o filmtittande så kom vi på en brilljant ide som vi förverkligade idag.
I eftermiddags var vi inne i stan och bokade biljetter till Silja Line, dagskryssning och sen på kvällen ska vi ut o röja dansgolvet på 54! Det är boogie night där, alltså 70, 80 och 90-tals musik. Hur bra låter inte det!? ;) Den ända vi itne var beredda på var att bussen från stan skulle gå 07:10 imorgon.... haha men så får det bli! Så ikväll blir det att lägga sig tidigt så man pallar att gå upp.
Det blir mitt o Magnus rekord... annars sover man ju till iaf 11:P Men nu ska vi käpma oss upp vid 06!

Nu blir det att fixa lite smågrejer tills imorgon, kameran får man ju inte glöma! Ska mysa lite i soffan nu oxå efter gourmet pastasallad jag lagade. Glad att någon tycker om min mat :)


 Imorgon ska det partas hela jävla dageeeeeeeen!
jag kommer finnas på mobilen ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh, fan va nice!

Hoppas ni får roligt :D <3

2009-07-29 @ 22:23:45
Postat av: Emmi

Och det var från mig :)

2009-07-29 @ 22:24:24
URL: http://eemmiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0