nostalgitripp till södra ängby

Har nyss kommit hem från några mysiga timmar med Tove.
Tanken först var att vi skulle gå till ängbybadet o sola. Men var var solen idag? ne precis så då tänkte vi ta en prommend istället.. Men vart var de torra vädret? (haha dålig) När jag satt på bussen dit så började det regna.. så vi bestämde oss för att sitta på hennes balkong med filtar, te och lite saft. Mys blev det! Pratade om massor, och det var först när vi kramats hejdå och jag gick på bussen som jag förstogd, att jag kommer inte träffa den tjejen igen på över ett år! wow.. hjärtat slog lite fortare då. Hon ska ju oxå åka som aupair, i ett helt år! så även om jag väljer att stanna i sverige efter nyår så är hon borta..
Under bussresan så fastnade mina ögon på varje flygplan som åkte förbi... det första kunde jag inte släppa med blicken. Såg det lyfta och tänkte att snart sitter jag där.

Jag verkligen verkligen vill det här o tycker det ska bli skit kul! men oj va de e jobbigt.. skit pirrig och nervös och allt på samma gång. Det närmar sig.


Kommentarer
Postat av: Emmi

Ja, men vi hinner ses ändå, visst? :)

Vi behöver ju inte gör nåt jätteavancerat, bara fika eller något, bara vi ses och kan prata lite..

Lite skillnad att ses live och att snaacka på msn :P



Jag ska oxå på bio på kvällen så det blir skitbra ;)

2009-07-29 @ 10:09:55
URL: http://eemmiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0