8juli, lill-lördag

Att vissa inte förstår att ett nej är ett nej.. hur svårt kan det vara?

Iallafall, idag på dagen var jag inne i stan. allt gick inte som jag ville men jag kom iaf hem med två navel smycken.
Efter det kom Johan hit, när han slutade jobbet. Som tur var vädret fint igen efter ösrenet.. Vi gick ner till vattnet, köpte varsin glass och satte oss på bryggan med fötterna i vattnet. Snacka lite om allt möjligt och tittade på när några badade, jag blev ganska sugen faktiskt... får nog bli till helgen då jag ska till landet igen troligen.

Ikväll ska jag kanske ut, om jag orkar.  Ta en/några öl med Martin och hans polare. men inget är bestämt. Jag ska iaf möta Camilla efter hon druckigt lite vin hos Pernilla.. Hon har köpt Sommar maraboun till miig! :D så den ser jag framiot att få, nästan så att jag skippar dom där ölen;) haha! men nja vi får se.. är ganska seg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0