sex-igt

Är det inte lustigt hur olika vi ser på killar och tjejer? fast så har det ju alltid varit.. men det är ju helt sjukt. Nu tänker jag på sex biten. När en kille knullar runt med massa tjejer så om man inte ser honom som "kung" eller casanova så är han ju iaf bara en player. Oj, han kasnek sårar en massa tjejer men vad gör det?
Tjejer då? När vi knullar runt? eller när vi får njuta men kanske inte med samma partner hela tiden så vad blir smeknamnet då? Hora, slampa..? Ja så sant så. Alla tänker så, Jag själv tänker ju så oxå faktiskt.

Förlåt att jag drar alla killar över en kant men jag ser killar som sexgalningar för det mesta.
Så när en kille visar att ha när normal o sex inte är allt så blir jag oftast ganska chokad.

Tänk er om en kille ni dejtade(och ni har sex), verkligen tyckte om er. Du tvivlar på ngt sätt..
Han vill verkligen visa dig att han vill ha dig, han skiter i allt annat, det amasing sexet är bara ett plus men det är dig som människa han tycker om. Det är dig han vill ha.
Han vill bevisa det; Han tänker inte ha sex med dig på flera veckor och ändå träffa dig så mkt som möjligt. Jag skulle ta det som ett kärleksbevis.
Jag vet att många killar träffar tjejer bara för  sex, DÄR har ni en player, då inte tjejen är medveten om det, eller itne har samma tanke.
Iaf för mig är sex bara sex. Det är skönt. I en kärleks relation är det ju såklart sjukt mkt bättre och då är det kärlek som gör det. Men fan man kan ha sex med princip vem som helst? alla har sex med alla. jag har så många expempel..
Sex, det är så obetydligt men ändå så viktigt. Så mkt känslor men ändå inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0