Snart Mariefred!

Vaknade av alla skrik som åskan förde med sig från dagiset utanför. Haha gulligt, ser det framför mig hur ungarna springer runt helt uppspelta o skriker.
Jag älskar sånt här väder, bara inte för många dagar i rad, och idag ska jag åka till landet så jag vet inte riktigt vad jag tycker om det här.. men jsut nu är det mysigt. Satt på balkongen och åt frukost som vanligt. Det var härligt! åskar till ltie då och då, regnet bara vräker ner, men så sitter jag där med mina mackor en meter ifrån under tak och bara njuter. Blir så skön luft oxå, här i mitt rum kan man knappt andas!

Idag åker familjen till landet iaf och jag ska jag följa med. Magnus hänger med oxå.. Vi hade tänkt o bada och åka ut med båten till nån Ö. får se hur vädret blir resten av dagarna då. Bada i regn är ju inte så farligt iförsej;) Bara det inte är för kallt så är jag nöjd.  Hej badkruka!

 Fick ett sms av en Mariefredsbo igår, Sonnie, från Säby. Typ alla har landställe i Mariefred som gick där! aja, Får se om jag får tid att ses, tror jag kommer va ganska upptagen....höhö.   ojoj vad man är populär ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0