snart film hos Camilla.

Efter 2shoppade tröjor och en glass så åkte Magnus till sig och jag till mig. Väl hemma så träffade jag CG o lämnade ett recept som hon skulle hämta ut på apoteket och sedan en promenad med Jennifer. Vi satt nere vid vattnet, gungade och snackade skit. Skyndade mig sedan hem till middagen efter en sväng på ica=chips, haha! Cg o Tobbe kom precis då och uch.... dom var välkomna men ändå inte. Pappa skulle vaccinera dom. Och tror ni inte jag var tvungen då oxå! Fast det gick faktiskt bra efter några försöka att slippa. Camilla nöp o klämde min hand så det bedövade sprutan. Mamma vägrade ge mig bedövning innan! :(
Snart ska jag över till dom istället. Tobbe skulle iväg o mecka lite med bilen innan men sen blir det filmmys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0