sex, drugs and dansband!

Mysig kväll. Jag och pappa kom hem till stan strax före 00.00.
Lorentz med familj, hela vår familj och Morfar och Gunilla var och såg på BAO med Tommy Körberg och Helen Sjöholm på Gripsholms slott. Hade med picknick och lite gott att dricka.. Mickan och jag ägde dansgolvet! såklart;D hahaha, flögrunt där bland alla gamlingar. De var faktsitk mer ungdommar än man trodde .  Vi försökte dansa polka, eller schottis? o ja, vi dansade schottis från borlänge (man dansar sin egna) skratta så jag fick magknip!
Mycket nostalgi, and i love it. BAO är sjukt bra och man mår så bra av musiken, Benny Andersson skrivier ju så jävla bra låtar.o jag är ju uppväxt med musiken så inte så konstigt kanske?
Men den här låten är en av dom nya, inte så pjåkig heller. JAG älskar den<3 texten oxå...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0